CLICK & COLLECT


Vanaf 3 maart kunt u een shopafspraak inplannen via social media of whatsapp!

Werkwijze online bestellen & afhalen bij de winkel.

Online bestellen
Onze webshop is 24/7 geopend, wij versturen dagelijks onze pakketten via dhl/postnl.
Door de overbelasting van de postbedrijven is het mogelijk dat uw bestelling vertraagd en deze niet binnen 24 uur zoals u van ons gewend bent bij u thuis aankomt. Onze klantenservice raakt overbelast met vragen wanneer een order verzonden wordt. Wij doen ons uiterste best uw order zo snel mogelijk te versturen en willen u vragen 3 werkdagen af te wachten alvorens u contact met ons opneemt. Normaliter zijn alle pakketten binnen drie werkdagen afgeleverd of is er in elk geval een track en trace code naar uw email verzonden om het pakket te kunnen achterhalen. 

Afhalen bij de winkel op afspraak

  • Geef uw bestelling door via social media. Onze medewerkers zijn dagelijks bereikbaar vanaf 09.00 - 23;55
  • Geef uw bestelling door via onze webshop, bij het uitchecken van de winkelwagen kunt u  kiezen voor de mogelijkheid : 
    AFHALEN BIJ WINKELIER.   
    Onze klantenservice neemt vervolgens contact met u op om te laten weten welke tijdstippen mogelijk zijn om het pakket af te komen halen in onze winkel. Wilt u direct weten wanneer u uw pakket kunt komen afhalen? Chat met onze medewerkers op social media.
  • Geef uw bestelling telefonisch aan ons door per whatsapp:  0638624933
  • Geef uw bestelling telefonisch  aan ons door op: 0387502447
    bereikbaar op di,wo,do,vr 11:00-13:00

Ophalen van uw bestelling​
U kunt uw bestelling ivm de maatregelen alleen op afspraak afhalen.  Een van onze medewerkers maakt met u een afspraak wanneer u het pakket/tas kunt komen afhalen. Om drukte in het centrum te vermijden verzoeken wij u niet spontaan bij ons langs te komen.
Wacht u alstublieft tot u iets van heeft gehoord mbt het afhalen. 
Onze voordeur is tijdens de lockdown gesloten, u kunt zich melden aan de etalage waar een medewerker u via een zijdeur opvangt. 
Vanuit onze zijdeur is het mogelijk om contactloos op anderhalve meter u de bestelling buiten te overhandigen. 

Retour/ruilen van uw bestelling

Ruilen 

Heeft u de verkeerde maat besteld? Wilt u een artikel omruilen? Neem contact met onze klantenservice op per email en/of social media.

Retouren
Heeft u spijt van uw aankoop? Tijdens de lockdown gelden er anderen voorwaarden dan gebruikelijk ook zijn er meer mogelijkheden.
Voor alle aankopen in de nieuwe collectie kunt u uw geld terug krijgen voor alle afgeprijsde artikelen kunt u een tegoedbon ontvangen. 
Voor een snelle afhandeling en terugbetaling van uw retour producten dient u het  retour/herroepingsformulier in te vullen. Deze kunt u mee sturen met uw retour/ doormailen.
https://cdn.myonlinestore.eu/94022000-6be1-11e9-a722-44a8421b9960/files/nl_nl_1_nieuw%20herroepingsformulier%20pdf.pdf?t=1560524750

Retourneren kan als volgt:

U kunt uw online aankoop per post binnen 14 werkdagen naar ons terugsturen, let op wij vergoeden geen verzendkosten. 
retouradres

Stijlvolmode -
Oudestraat 31

8261CC te Kampen

Retourneren in de winkel/bij het afhaal-afgeef loket
Retourneren kan op afspraak bij onze winkel, u dient hiervoor een afspraak te maken via onze klantenservice (zie hier boven voor de mogelijkheden, lees: afhalen bij de winkel op afspraak)
Houd u er rekening mee dat u een tegoedbon ontvangt voor afgeprijsde artikelen die u na de lockdown het gehele jaar vrij kunt besteden in de winkel. Voor nieuwe collectie volgt er een terugbetaling via klarna(ideal-achterafbetalen). Artikellen dienen binnen 14 werkdagen terug te zijn.
Voor een snelle afhandeling en terugbetaling van uw retour producten dient u het  retour/herroepingsformulier in te vullen. Deze kunt u mee sturen met uw retour/ doormailen.
https://cdn.myonlinestore.eu/94022000-6be1-11e9-a722-44a8421b9960/files/nl_nl_1_nieuw%20herroepingsformulier%20pdf.pdf?t=1560524750

 

Artikelen worden alleen geaccepteerd als retour wanneer deze voldoen aan de volgende voorwaarden.

  • de kleding/schoenen zijn ongedragen
  • voorzien van orginele aangehechte (prijs) kaartjes 
  • indien het rode ’ruilkaartje’ is verwijderd accepteren wij het item niet
  • kleding niet gewassen is of andere geurende aromas (zoals deo,parfum,zweet,sigarettenrook) 
  • voorzien van het herroepingsformulier o.d.

Indien artikelen anders dan als hier boven vermeld, bij ons ter retour worden aangeboden wordt u retour geweigerd! Uw pakket wordt niet naar u teruggestuurd, u ontvangt een mail met de reden van afwijzing. 

 








 

© 2014 - 2021 Stijlvol Mode | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel

Shop online met ideal of klarna achteraf betalen. Liever gelijk passen? Maak via social media een shopafspraak. En kom 30 of 60 minuten winkelen in de winkel met hulp van een styliste.